06 oktober 2009

Kanske dax att knåpa ner några rader i denna..?

sitter i mitt kök kikar på mina fönster ser fint ut:) har hittat en bil som skulle funka kalas bra för min vän haha! Han var inte lika impad som jag? hmm lustigt.. får ta delad vårdnad som vi sa om den andra hahah!

dagen har bjudit på jobb, fix av naglarna, en snabb kaffe, kollat fönstergubbarna de ni! händer mycket men egentligen inte allt för mycket.. tro ni mig om jag säger att Carro åkte och handlade ingredienser till soppa idag? nää trodde väl inte det heller men se ni det gjorde hon och gott blev det oxå och trevligt sällskap till maten fick hon oxå, och fler vill tydligen ha? hmm klar fixar jag det!

Jag accepterar din "paus".. Men kan du acceptera om jag sätter ner foten?

Nehe nu blir det lägga huvudet på kudden och drömma sött,, natt på er...

0 kommentarer: