26 oktober 2009

När man inte kan läsa en person.. är det då tid att dra sig undan?

Om du möter en person som är precis som du, och du inser att du inte kan läsa denna människa då inser du kanske själv hur svår läst du själv kan vara?



Jag är en person som kan kramas med mina vänner om de betyder något de kan även få en puss om tillfället är rätt,... jag är oxå en tjej som tycker om att kramas...



jag kan lägga huvudet i mina vänners knä, prata och skratt och bjuda på mig själv, utan att det betyder något mer än vänskap, som det lika gärna kan betyda något mer.. men där är tråden väldigt tunn...så tunn att hon själv ibland inte vet på vilken sida hon står... när vi kommer till den biten är det kanske dax ta ett steg tillbaka och fundera på om beteendet ska ändras...

dax att ta en paus kanske?...

0 kommentarer: