18 januari 2010

Känslan...

Ikväll, har tårar fallit, och landat på min kind för att snabbt torkas bort,
För känslor är farligt att visa,
Men ikväll när min Stora flicka säger orden:
Mamma? .. du.. var är stjärnorna?
Hon tittar ut genom fönstret?
De är bakom molnen..
Kan du plocka ner en stjärna?
Hihi nej lilla vän det går inte..
Hon tittar på mig med sina blå ögon och säger:
men mamma jag vill ju ge dig en stjärna?
gumman, vad gullig du är..
ja mamma jag älskar dig...
'
Men mamma inte gråta, säger hon,..
Mamma Älskar dig med Fanny...
så stor men ändå så liten...
Som en vän sa det finns ingen bättre mamma än du till dina barn...
Barnen får min kärlek, den är besvarad, sann och helt otroligt underbar!
Så härligt, så skönt, är lycklig..
jag vet att jag är älskad av de jag vill vara älskad av, finns ingen som tar någon onödig plats där inne längre....
de ända som har min kärlek idag är mina barn...
Älskar att älska dem...

0 kommentarer: