07 februari 2010

helgen lider mot sitt slut...
Varit en härlig helg!
njuter!
kan inte gör annat än le just nu, kan faktiskt inte sätta fingret på vad det är som gör att jag ler...



Är det kärlek?
När man vill ha tillbaka någon,
men samtidigt inte?
När man vill ha en annan,
men samtidigt inte?
När man önskar att det blir en chans till,
men samtidigt inte?
Är det kärlek?
hmm...
tål att tänkas på?
jag tror mer på att man kanske är rädd för ensamheten, att man ibland saknar lite närhet..
och att man ser till de man hade, men samtidigt ser något nytt spännande
och funderar på borde jag gett de en chans eller borde vi eller han gjort de...
*ler*
fast jag njuter av det som är och de kommande veckorna ser underbara ut om jag själv har något att säga till om;)
puss och god natt på er...

0 kommentarer: