07 februari 2010

toppen humör!?

Härliga söndag!



undrar om de finns något som kan rubba mitt glada humör just nu? för vilken normal människa går upp en lördag morgon kl 05:15, plockar fixar trixar och donar? har en underbart härlig dag med plask och lek med de små och stora barnen.. på kvällen bjuds de på tre rätters med vännerna:) haha djupa diskutioner men om någon av oss blir klokare vet jag inte...



Söndag morgonen vaknas de lite senare kl 06:04 då flickorna kommer och säger att hela köket är blött!? suck var första tanken.. men insåg rätt snabbt att ja carro nu får du ett ur städat kylskåp:) fint ju! hunnit med 5 tvätt maskiner med.. ja jag vet 5 tänker ni ja det var ett tag sedan nu haha började bli lite orolig när troslådan börjar bli tom;) och jag inser att jag kommer få bära klänningar och kjolar om de inte tvättas okej inte för att jag inte gör de, men jeans och en topp passar mig bättre:)..... och inser att jag kommer behöva boka en tvätt tid till i veckan?? haha;) men jag ler och njuter!



Hon ler! hon läser texterna på meddelandena som kommer, och funderar på om hennes blå inte fått upp ögonen för någon...kan de vara så?

0 kommentarer: