22 mars 2010

relationer...

läste en annan blogg idag.. och det hon skrev om är olika människor beteende när de kommer till hur man tänker i relationer? vissa älskar livet som singel, kan dejta runt lite och bara tänka på sig själva, andra tycker om sambo livet, alltid ha någon att komma hem till osv och alla har vi så olika syn på hur det är och alla har vi så olika bakgrunder... jag själv har varit fruktans värt rädd att vara själv och alltid haft någon vid min sida sedan de jag var 13 år.. jag har älskat de livet att aldrig behöva vara själv.. njutit!

Men idag är jag själv, något jag valt, och de känns bra,. jag kan också erkänna att jag ibland saknar någon här hemma, någon att dela vardags prat med någon att äta med eller bara sitta i samma rum som.. självklart gör jag det... men tyvärr inte så mycket att jag letar efter någon att dela vardagen med... kommer nog till den punkten i livet igen när man kanske ger sig ut på jakt men inte nu och inte i morgon...

Men man ska aldrig säga aldrig vem vet nästa besök på konsum i fruktdisken kanske han står.. någon som fångar de som just nu bara tillhör mig och mina flickor.. <3

Låter säker lustigt, men jag söker inte och letar inte utan denna gången får... denna någon hitta mig...

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag tror att när man taggar ner, är sig själv och är nöjd med den man är.....det är då det händer...när man minst anar det...