30 april 2010

kärlek..

Jag har funderat.. ovanligt va? händer ju aldrig;)

Jag tittade på flickorna igår kväll när de sussade så sött, och känslan av kärlek är så enormt stor.. fällde en tår och insåg att de är mitt liv mina små sessor som alltid ska finnas vid mina sida och som alltid kommer ha den större delen av mitt hjärta.. Fanny vaknade upp och tittade undrades på mig och sa kom mamma vill du ha en kram?.. vi kramades och skrattade:)

sedan tog jag med mig mina små sessor och la dem i min säng en vid varje sida och insåg att jag måste ändå vara den lyckligaste människan som vandrar på jorden.. älskar er mina flickor!

Flickorna har min kärlek--..

3 kommentarer:

Sandra sa...

Åh underbart vännen min. Blev lite ajaj ögat när jag läste detta. Du är sååå värd ditt liv med dina goa sessor ;)

Carolina Johansson sa...

Tack vännen, är väldigt glad att ha dem och sådan som dig i mitt liv jag är lyckligt lottade både med goda vänner och mina underbara tjejer:)

Carolina Johansson sa...

Fick även igårkväll höra att bloggen är uppskatade reko och ärlig och direkt från hjärtat! och de värmde:)