09 maj 2010

Upp och ner och upp igen:)

Jag är så där nöjd.. ja ni vet nöjd över hur saker och ting har blivit...

De senaste månaderna har varit som en karusell, som går upp och ner, snabbt och sakta,, ja ni förstår säker.. någonstans på vägen förlorade jag någon som jag trodde var min vän, han e borta.. någon annan gjorde mig en erfarenhet rikare, att vissa människor är verkligen inte värda att lägga energi på....någonstan mitt i karusellen mötte jag en vän, som lyssnar, som inte dömmer mig för de som hänt eller det som skulle kunna hända... någon som jag kan delar tankar med någon som jag helt enkelt kan vara mig själv med... någon som får mig att faktiskt le och skratta på samma sätt som jag gör med mina barndomsvänner och de som jag verkligen kallar vänner... Någon som gör mig glad!

Helgen bjöd på många skratt tillsammans med de bästa tjejerna Sandra, Boström och Lina, några flickor saknades självklart men de tar vi nästa gång, delar av vårat härliga härj gäng kom även ner och förgyllde våran kväll med lika många skratt:) Jag vet att jag är dålig på att säga de till er men jag älskar er mina vänner! Ni är helt klart bäst! och ni vet vilka ni är som kan räkna in er i den kategorin...
Det bjöds även på film kväll och bara härligt soff häng:)
Amerikans Fotboll? ja ni läste rätt, tog oss ut och verkade väldigt intresserad av denna sport men kom på att vi visste verkligen inte vilket lag vi skulle hejja på? om de var mål eller inte.. men vi hade trevligt och skratten saknades verkligen inte;) fick oss även en väldigt god fika ute hos barnens pappa, men för mig är de obegriplig hur Jenny kunde få i sig alla dess våfflor!? jag funderar fortfarnade på detta;).. flickorna är hos mig nu för en hel veckas mys och underbar tid:) Härligt! Snart Får hon kaffe besök av Bästaste Emma! och säkert luktar hon illa är illröd i ansiktet, men hon kommer alltid med de mest underbara leendet och kommentarerna:) haha!

söndag kväll och livet känns härligt!

puss och kram på er!

0 kommentarer: