11 maj 2010

Jag är glad,
Jag är glad för vännerna, riktigt glad! vet så som ni har längtat, väntat och hoppats, men nu är dagen här och pluset är ett faktum, och jag ler för eran skull! Grattis igen... :)
<3

Just nu är det många tankar i huvudet, Många olika beslut att ta, någonstans vet jag att någon kommer bli sårad av val som kommer göras, men vem eller vilka som kommer bli de eller om det helt enkelt är så att hon själv kommer bli det är något som tiden får utvisa...

Jag får låta tiden ha sin lilla gång, inse att livet kommer alltid handla om val, rätt eller fel, bra eller dåligt... Men som vännen sa känn efter ordentligt en gång med de som sitter mitt i bröstkorgen men är lite vridet mot vänster, tänk på dig själv, stressa inte....

Stanna, vänta, åka bort...

Denna gången kanske det är jag som behöver tiden...?

Släpper tankarna och låter tiden utvisa....

Har haft en underbar em, bästa på länge.. flickorna, jag och farmor har strövat runt från lekpark till lekpark i det underbar vädret, fikat ätit glas skrattat och bara haft de underbart skönt.. Älskar mina tjejer något enormt! Mina allt..

nu blir de sängen försöka sova några timmar utan tankar som vandrar:)

natti natt..

0 kommentarer: