03 juli 2008

Hejsan på er!

sitter här med en liten stund över:) dagarna har varit fullspeckade mad allt möjligt har inte haft tid för datorn och de har jag egentligen inte nu heller men men jag får helt enkelt ta mig lite tid:) tisdagen var de jobb hela dagen som alltid kvällen bjöd på lite handling och upp och hälsa på syster och amie en sväng med så stor hon e nu min lilla guddotter sduper duktigt och de går så fort :)

Onsdag!
Jobb jobb jobb.. fram till halv 4 sedan hem snabbt som attans ur med barnen i bilen ska ju ut på sjön och fika med Elin och markus men carro som har tankar på annat håll glömde ju dörrnycklen på morgonen så de va ju bara så snällt sitta och vänta på att älsklingen skulle komma;) ja ja klumpigt jag vet men iallafall väl in på med kaffet och fixar fika! sedan bar de iväg ut på sjönt . Verkligen super härligt! Elin och jag passade på och ta oss ett dopp det gick betydligt fortare upp än i kan jag lova er hahaha riktigt j-vla kallt va de men nu har jag ju iallafall gjort de hihihih.. sedfan blev de en lugn hemma kväll skönt!

Torsdag!
så var de åter igen jobb roligt trivs kalas bra på jobbet och allt bara flyter på. sen hämta barnen på dagis och hem skulle precis börja med maten när Älsling ringer och fråga om vi ska ta sjön idag med ? och de svaret va ju rätt självklart! japp de får de bli fixa ner kaffe fika och slänger i barnen lite mat innan vi beger oss ut:) väl ute möter rickard och ulrika oss ute i enegatan hittar en mindre bra ö hahah massa myror inte lika spännande men men de fick gå snar satt vi alla nästan i vattnet men vi hade super trevligt barnen barar älskar att åka ut och mysa vid vattnet! och nu ska jag ut och leka i min jord hög som kom i vecka fixa ut den så de kan sås lite gräs och så ska jag vattna med! och plantera ut mina pumpor ja ja jag vet att de är sent men de är ju som sakt mellan mig och far så nu ska gubben få hihihih...så nu hinner jag inte kluddra meda hörs en annan dag !
massa kärlek till min familj!

*slut*

0 kommentarer: