13 juli 2008

snabb sammanfattning på veckan!

Oj ni veckan har sprungit iväg i il fart har inte hunnit med att sitta här och kludra men de har väl inte händ något jätte kul eller spännande;) veckan har inneburit jobb och mys med barnen :) så härligt:) och någon fika har de hunnits med oxå:) men helgen har bjudit på lite smått och gott i fredag var vi nere i hamnen och strosade runt och kollade alla båtarna som gått in för helgens event:) massa fint! nästa båt blir en vi kan "bo" i har vi kommit fram till men när vet vi inte riktigt är super nöjda med våran båt och eftersom varken jag eller peter har någon semester iår så är de ju ändå ingen ide kääns de som... lördagen var jag och barnen nere på jobbet stod och kollade på båtarna som tävlade så tog pj och Richard och J båten ut i stället och kollade:) julia och fanny tyckte de va super kul att få åka till mammas jobb;) hahaha att de kan vara så roligt och så är de ju båt toika båda mina tjejer:).. sedan blev de kalas hos malin som fullde 25 och bad i deras pool julia e som en tok i vattnet så roligt fanny är lite mer feg men de släppte efter ett tag:) sedan åkte vi hem och la barnen och gjorde oss i ordning för kvällen:) så kom TK och Malin så åkte vi ner till hamnen och kollade på alla band som spelade och bara hade roligt va riktigt trevligt faktiskt blir ju inte så ofta vi är ute nu med våra två små tjejer men de är inget som gör något är precis lagom att komma ut ibland bara:) och idag tog vi båten och åkte ut och käkade frukost på en ö .. såå härligt! carro skulle försöka lära sig att köra båt men de blåste lite för mycket idag tyckte jag så ÄLsklingen fick ta över efter en stund;) men någon gång ska jag lära mig de med! och nu i em har vi bara tagit de lugnt och myst med barnen och haft kaffe gäster.. men nu ska jag starta gräsklipparen:) så vi får höras en annan dag igen ha de bäst!

*slut*

0 kommentarer: