23 juli 2008

Tja!

Heej!
sitter och tar de lugnt nu efter massa dagars med jobb och övertid! men der kalas bra! har precis lagt mina små älskade flickor mina allt mitt liv! annars e de väl rätt lugn dagarna flyter på lika fort som vanligt..Men igår var jag en sväng i blomstermåla! de ni hemma plan inte allt för ofta de händer men för sällan... Va och hälsade på Sandra min vän och pratade en massa skit alltid lika underbart att träffa henne! den bästa sandra man kan ha! och de måste bli snart igen.. syster yster och martin e på västkusten så de blir att vara kattvakt nu ett tag hoppas de får de underbart! och snart blir man moster igen! oj oj har egentligen en massa annat att kluddra ner. men kanske inget jag ska skriva här så vi hoppar de.. hinner inte kluddra mer nu men vi hörs..

*slut*

0 kommentarer: