02 september 2008

de går för fort!

minuterna går, timmarna, dagarna, veckorna, månaderna och åren! och de går för fort! de va någon härrom dagen som sa att de jag har rätt mycket ouppklarat innom mig att jag bär på så mycket som egentligen borde komma ut? Jag vet inte riktigt om de stämmer.. Jag har kanske inte super lätt att prata om mina känslor eller visst jag e en öppen person men de är bara väldigt ytligt.. de är inte många eller ingen kanske jag ska säga som vet överdrivet mycket om mig men de är en sak som jag själv har valt och som jag trivs med ! mår jag dåligt så säger jag de eller? jo de gör jag... jag lyssnar mer än gärna på mina vänner och bekanta när de har problem men de är ett sätt att lösa mina egna faktiskt tro de eller ej men de hjälper mig med mina tankar och vad jag känner att hjälpa andra och bara finnas och lyssna! hmm.. lite tankar bara!

här e de kalas fint som alltid! har mina älskade små tjejer denna veckan de är underbart1 och idag fyller min lilla tjej två år! faan vad fort tiden går helt otroligt! fått massa fina saker idag! annars har veckan varit lugn lite film och bara legat på soffan och haft de bra! joo jag var på hälsokontroll idag blev nästan godkänd! haha hon påpekade min syn! fast de visst jag nästan innan fast jag ville nog inte riktigt tro på de.. får väl uppsöka en optiker får vi se vad de säger? och att mitt hb var för lågt! ska ligga på 120 och absolut inte under 100 och jag låg på 101? hmm vet inte vad de kan vara vet ju efter julia då att mitt hb va nere på 82 och de ville ge mig blod för att få upp de men klarade mig utan med nöd och näppe! men de var ju för att jag förlorade så mycket blod när jag fick en blödning tredje dagen efter förlossningen? eller när de upptäckte att de satt en moderkaka till där inne? hU! nog om de är säker inget farligt:)

resten av veckan ser ut att bli rätt lugn faktiskt eller fram till helgen då blir de ännu mera kalas för lill tjejen! och lite kräftskiva om vi orkar! men de gör vi nog! men nu vaknade fanny bus och ville sova i mammas säng så de är bäst jag tar henne nu innan hon blir för pigg1 men vi hörs snart igen

massa kärlek till de som betyder mest!

*slut'

0 kommentarer: