08 september 2008

god afton...

sitter och tar de lugnt i soffan men massa tankar och intryck som sak smältas... hmm...

Ja iallafall lördagen bjöd på tvätt kaffe och prat på fm.. sedan dök syster och amie upp en sväng,, kvällen skulle de ju ´varit kräftskiva men de blev inte så kändes som vädret va lite ostadigt. så de blev en lugn hemma kväll på soffan med ett glas vin och bara finnas... söndagen var de barnkalas för lill tjejen fick massa fint! firade henne Hemma hos peter funkade jätte bra känns jätte skönt att vi e så bra vänner som vi e!

sedan till de lite mindre roliga lämnade kalaset och åkte till psyk.. och nej inte för min skull..har en väldigt bra vän som behövde oss igår.. att bara finnas och bry sig betyder så mycket för henne just nu.. skulle gärna byta plats med henne om jag bara kunde jag kunde tagit de som hon går igenom istället! men hon blev så glad när vi kom! vill bara hennes bästa!
´så de blev ju några timmar där uppe..
så kvällen blev de lite film bara hade så mycket som skull göras egentligen men de kändes som om jag redan gjort tillräckligt den dagen.. tur man har underbara vänner!

idag upp tidigt och iväg till jobbet... jobba lite .. sedan in på stan plocka upp jänis och åka till en kompis och bara mysa äta lite mat dricka lite kaffe! haha och så stod de en kossa mitt i vägen? har bild bevis på de kommer på bilddagboken sedan,, efter de så kunde vi inte låta bli att åka runt syster och mysa lite med alex en sväng han e såå söt!...och nu har jag intagit soffan en sväng för att om en stund inta sängen så vi får höras lite med en annan dag...

kärlek till er mina allt!

*slut*

0 kommentarer: