04 september 2008

hmm..-

Hmm sitter och bara sitter för en gångskull! känns välbehövligt, vatt lite över tid och sena kvällar nu denna veckan men de är inget jag klagar på! triv på jobbet blir ett och annat skratt även om man inte tror de;) och en och annan gliring med för den delen... som sakt allla ser ju bättre ut än pumba hihi... barnen sover som små grisar nu har varit och lekt med farmor i em! är glad att de finns även att de inte har någon anledning att hjälpa mig verkligen tacksam.. men så har vi mysan som lovat att hjälpa mig lite med hämtning om de blir övertid på mina veckor.. fikat lite med vännerna med som sakt och en och annan film har de med blivit! och nu snart kommer killen som jag köpte bilen av ner med mina vinterdäck och nää jag ska inte lägga på dem nu men man vet aldrig med detta vädret hur de ser ut i morgon;) såg även att jag måste tvåtta bilen hu! får se om jag kan göra de nästa vecka efter jobbet någon dag när de finns lite mera tid? ja som sakt denna tid? e de någon som vet vart man beställer lite mer av den varan? skulle behöva liet nämligen! som näste vecka ser de ut som om de är nått varje dag men ändå hinner man inte med hälften av de som man måste! allt blir dubbelbokat osv men man kommer nog snart in i allt med rutiner .. men som sakt så får man ju välja att prioritera lite med vad man vill som nu när jag har mina barn så blir de mycket hemma men jag har bra vänner som finns och ställer upp och håller mig sällskap om kvällarna;) tack för att ni finns... men nu hinns de inte sitta här mer ikväll får höras en annan kväll helt enkelt ha de bäst!

kärlek till de som sak ha den!

*slut*

0 kommentarer: