05 september 2008

I know I can Be what I wanna Be If I work Hard at It, I`ll Be wher I wanna Be.....

jag blickar bakåt i livet! där finns saker jag inte vill minnas, saker som jag ångrar, saker som jag kunde har gjort bättre,saker som jag aldrig skulle ha gjort. Men så kommer alltid livet att vara, de finns också saker som jag saknar, saker som jag vill ska komma tillbax igen. Men mitt liv kommer alltid minnas dom som har försvunnit från min framtid, sånna som bara finns i de förflutna, sånna som fanns så nära hjärtat men en dag försvann. Men jag kommer alltid kunna blicka tillbax å känna värmen från dom ännu en gång, kännas deras närhet utan att dom existerar längre. Dom värmer fortfarande mitt hjärta. Jag kommer alltid blicka upp mot himelen å minnas dom som har försvunnit!

Blickar framåt ibland med undrar och funderar, Min framtid bestämmer jag över själv hur den ska bli. kommer komma till en väg korsning någon, måste bara välja rätt väg.. har varit vägkorsningar innan och har faktiskt lyckats välja rätt väg, annars hade jag aldrig varit där jag e idag ? Är så lycklig över de liv jag har idag, tro de eller ej men jag har de bra, med helt underbara vänner, en syskonsakara som inte är av denna värld! Mina älskade små döttrar som e de bästa som finns!....behöver jag säga mer?....
nehe nu får de var nog funderart en stund.. tar ju på krafterna;)

Här e de som alltid bra! jobbat och slitit i dag varit super duktig som alltid! sedan skulle jag vara super duktig tänkte jag och åka in och hämta min plånbok hos polisen ju men tror ni inte hon hade gått hem för dagen! så nu blir de att försöka in på lunchen nästa vecka någon gång och försöka få tag på den! haha ja full och tokig och kan inte hålla reda på sakerna hihih men de löste sig till de bästa ändå... hmm jobb fester får nog dröja en stund nu hihi de ska ju iväg i morgon igen och köra men jag hoppar de har ju mina älskade små tjejer och de får gå i första hand! ..

Så i morgon på listan står de tvätt, städning, kaffe och prat!, kräftskiva på kvällen kan bli roligt blir med de gammla jobbar kompisarna från M-ås inte alla men en del länge sedan jag träffade någondär i från eller haha mötte roger och christer riktigt bra igasen en lördag kl 11?? haha de tyckte tydligen de va tråkigt att jag slutade för Mark va ju inget att glo på hihih de är goa allihopa där nere! skiljer rätt mycket på folket här Inne i stan mot där nere? både på gott och ont! saknar m-ås lite faktiskt om jag ska vara ärlig .. men men jag triv bra här inne med faktiskt finns mycket bra folk med och snälla människor;)

men hu vad jag jag svamlar nu .. inget vettigt att skriva som ni kanske märkte? s¨ha de bäst hörs vi snart igen:)

du vännen tankarna finns hos dig dag som natt! finns här om du vill....

och du e söt!

kärlek till mina små flickor de som bestyder mest e ni!

*slut*

0 kommentarer: