26 oktober 2008

stora staden och min lösning..

nu kommer min helg i en kort version...

fredagen vet ni ju... lördagen började tidigt på morgonen.. med en stoorslagen frukost bestående av yoggie och ägg;) dag gick åt till att handla lite smått och gått! körde bil i stora staden gjorde jag åxå! i en bil som inte fick köras fick vi reda på senare.. sedan blev de hem till hennes underbara soffa och kaffe maskinen! viktigt viktigt! kvällen bjöd på middag ute på en irländsk pubb på smålandsgatan ! en helt oförglömlig kväll.. Mycket trevliga vänner min vän har!



vi har prata och pratat denna helgen om allt som finns att prata om.. och jag har kommit långt i mitt tänkade men vägen e lång... väldigt lång... men som jag sakt innan jag behövde komma bort få distans till allt här hemma.. ha en helg utan att behöva tänka på någon annan än mig själv, göra de jag ville, bara vara en i mängden... tjejen som kom och gick.. bara vara Carolina helt enkelt för en liten stund..



Jag har bestämmt mig nu! Jag ska hitta dem igen, även om de kan behövas hjälp från annat håll.. jag vet hur jag vill leva mitt liv.. från och med idag när jag steg de första stegen i småland igen.. där börjar mitt liv mitt nya jag.. jag har en framtid att planera.. en framtid som bara jag kan fixa till så den passar mig. -framtid.. känner att jag har landat nu! sedan om de blir som jag vill kan jag ju inte svara på? men de är helt klart värt att satsa på..!



jag har även lovat min vän att jag ska gå mer i klack, så jag slipper stressa;) känner mig lugn faktiskt mycket lugnare än jag gjort på väldigt länge...



och jag ska rätta till mina bankort så de blir rätt som de ska vara med!

så de får vara allt för ivkäll ska bort till min vän på kaffe nu och bara ta de lugnt...

kärlek till mammas allt!

*slut*

0 kommentarer: