22 november 2008

ett erkännande.---

jaha nu e de lördag kväll sitter hos min Jannice och dricker mina Mariestad! de är ett måste är den godaste ölen som finns? vilken e erana favvis?

men hur kvällen kommer sluta återstår att se när nam jobbat 12 dgar i rad och varit vaken sedan kl 03.00 ? haha ska jag säga vad jag tror carro kommer bli lite för full som så många gånger innan även att hon lovar sig själv och hennes omgivning att de inte ska bli så;)

som min vänn för några helger sedan skrev..

Jag_ hade du kul igår?
Vän- ja de va riktig kul fram tioll 22.00...
Jag jasså varför inte längre?
Vän- jag blev för full och gick hem:(
Jag- de blir så ibland vännen.. de händer mig varjer gång;)

så ler jag lite försiktigt och vågar faktiskt inse och säga att jag har väl lite svårt att inse när gränsen är nådd, men de är så kommer säker alltid vara så.. nehe ni mina vänner och alla andra nu ska jag lägga ner bloggen för ikväll och ta mig en stor kall mariestad till.. hoppas ni får en lika trevlig kväll som jag ska ha pussen och kramen till er!

*slut*

0 kommentarer: