20 november 2008

Heej!

Idag kom jag på att mina små tjejer faktiskt en dag kommer att blir stora dem med? Bara om ca 2 år kommer Fanny att börja på lekis för att efter ett år börja ettan.. komma hem med sin första läxa? för att tycka skolan e jätte rolig den första tiden för att sedan börja tjata om att få vara hemma osv... jag vill inte den tiden ska komma vill ha mina små tjejer hemma hos mig så små som de är i dag.... jag vill helt ärligt inte de ska bli större:( men men de är bara att inse att d aldrig kommer hända... hoppas de blir lika lugna och snälla som sin mor;) så blir de kalas bra:)

nehe nu ska jag ta mig en kopp kaffe för att sedan bege mig ut till stångehamn en sväng för att senare åka in till stan en sväng och kolla när de tänder upp den:)

så ni får ha en trevlig fredag kväll så hörs vi

kärlek till mammas allt!

*slut*

0 kommentarer: