24 november 2008

jaha ja..

känner en viss irritation faktiskt om jag ska vara helt ärlig? är väl inget som behöver tas upp här.. alla gör vi misstag, oc påstår absolut inte att jag e fel fri för de är långt bort lovar jag er.. jag gör misstag och fel oxå .. de är sant .. tro de eller ej;) nej men skämt och sido.. tycker bara de är tråkigt att när man försöker så gott man kan så får man ändå skit? varför e de så? som sakt de är ju som de är bara att acceptera...

nu har iallafall en ny vecka börjat som inneburit jobb och övertid... sedan blev de mat och en snabb kaffe uppe hos mysan med jannice och alla barnen:) handla lite fick jag oxå göra.. köpte mig en mikro tyckte de kunde vara på tiden nu faktiskt.. nu e de bara min kaffeautomat som saknas;) hihi blir nog en nu vid lön:)

så kvällen blir lugn i soffan ska plocka undan allt först bara...så de är väl lika bästa att fortsätta.. får helt enkelt kluddra en annan kväll..

kärlek till mina allt!

*slut*

0 kommentarer: