16 november 2008

varför?

varför ska man lära sig tycka om saker man egentligen tycker smakar päck?
som någon sa idag jag tyckte inte heller om wiskey först? nehe men varför fortsätta att dricka något man tycker smakar illa?

men så kom jag på jag tyckte kaffe inte alls va gott tro de eller ej men fram till jag var 18 nu är de ett måste om dagarna finns ju inget godare än en kopp kaffe;) jo de är sant drack inte kaffe innan, men tyckte de va dax då att växa upp komma ur saftstadiet;)

först ciggen va inte heller god, men man höll minen så fin så;)

visst e de dumt att tvinga sig tycka om saker som sedan blir ett måste i vardagen? eller? de tål att tänkas på...

men nu ska jag tänka på annat och inta duschen för att sedan ha en mysig kväll med vännerna och lite glögg! inte helt fel! ha en trevlig fortsatt söndag för de har jag tänkt...

kärlek till mina flickor mamma älskar er!

*slut*

1 kommentarer:

Anonym sa...

du gillade ju inte glögg heller:P hehe