15 december 2008

Andras liv / problem.. varför??

ibland undrar jag lite.. varför vill alla människor uppdatera varandra om vad som händer i andras liv? alltså inte deras eget utan en tredje part? De är ju faktiskt inte så lustig om de blir en massa prat och missförstånd hela tiden? dem är inte bara en de är många som gör så här? Om jag vill veta hur de ligger till frågar jag väl själv? Om jag inte vill veta så frågar jag ju inte givetvis.. sedan ska jag inte säga de jag tycker de kan vara roligt att höra lite skvaller med så länge de är fakta inte någon som någons faster moster lesbiska fru har hört? förstår ni var jag vill komma? om Folk ändå kunde ägna lika mycket tid åt sina egna problem och egna liv istället för att bry sig om alla andras .. tror faktiskt att alla skulle må bättre kanske hitta sina egna problem innan det är försent och innan någon annan hittar dem dem?

neppe nu e de över tid som gäller

*slut*

0 kommentarer: