22 december 2008

de blev bra...

Dagen börjar med att min ring singal skriker ut.... vem är de som sitter på min jätte..Pip.. kan dagen börjar bättre?;) sedan yr runt efter glasögonen i hopp om att kanske se bättre men inser rätt snart att de är lika suddigt ändå.. in på toa och ska lägga på ansiktet och få ner tuppkam en som på något konstigt sett format sig på mitt huvud under natten?? fram med maskaran och ska börja kladda .. ja men visst kör maskaran på glasögon och blir lite förvirrad över vad som just hänt och tänker som alla andra morgnar att i morgon ska jag gå upp tio minuter tidigare.. Glider in på jobbet idag snubblar in i omklädningsrummet och tänker för mig själv hur ska denna dagen sluta?

men efter min första kopp kaffe så kommer lugnet? varför stressa jag hinner ju med god marginal de jag ska ändå:) dagen flyter på i godan ro och blir en av de bättre dagarna på länge faktiskt vem skulle kunna tro de efter den morgonen men de är inget som förvånar mig längre nu;)

du e tillbaks! saknat!
är ledig i morgon.. men de gäller ju att kunna blinka för sig eller vad säger du? om jag varit chef då du;) hihi!

Hämtade flickorna Hos Pappa Peter som varit "pappa ledig" idag med våra tjejer:) sedan blev de en massa god fika uppe hos syster yster med familj!

nehe ni älskade vänner, bekanta och ni andra ha en trevlig kväll för de ska jag ha!

ÄLSKAR ER MINA FLICKOR!

*slut*

0 kommentarer: