26 december 2008

Lite smått ...

Julens bestyr är över och allt börjar likna min vardag igen.. så underbart skönt! nu är de bara att försöka få hemmet att bli som de var innan, finns ett litet problem? vad fasiken ska vi göra av alla saker? tyckte de fanns tillräckligt innan? hmm.. ja de blir att rensa ut de gamla så vi får in de nya.. ja iallafall Julhelgen har varit som den brukar, massa paket med god mat och tomte givetvis.. men de är lika skönt att de är ett helt år till nästa gång...

En sak jag inte förstår e att man lägger tusentals kronor på julklappar till de små.. men de som de verkligen tycker e roligt finns mitt framför näsan, Julias roligaste lek är att stå på pallen i badrummet och leka med vattnet och Fanny hon tycker de är lika roligt med vatten hon så hon står i köket och diskar:) och på rummet finns leksaker och saker för flera tusen? Men någon gång kanske de upptäcker de sakerna med hihi bara de är nöjda och lyckliga så är jag det med!

ja de är allt vad skrivande det blir nu, för nu ska jag ta mig en kopp kaffe i min "kaffemaskin" hmm härligt! tusen tack än en gång..

*slut*

0 kommentarer: