16 december 2008

vit?

klantig? jag nej de har jag lite svårt att tro;)
tur att de finns fler..


Så nära men ändå såå långt bort..

har landat in i min egen soffa nu efter en dag full med jobb och kaffe drikandes runt om i halva kalmarlän.. har varit i den lugna skogen uppe hos min far och hälsat på och blir lika konfundersam varje gång.. men de är något jag kommer få leva med resten av mitt liv... det är våran relation till varandra.. ska väl vara glad att vi har något att prata om även om de handlar om jobbet... Nekade även till ett glas vin idag även om de nu e så mina vänner att Richard inte kunde full följa sitt vad med mig.. så ska jag nog bevisa för er att jag kan vara nykter jag kan klara mig utan alkoholen.. kan ni de mina vänner ta en vit månad?.. kanske ni skulle pröva?

Nu ska jag ta mig en dusch för att sedan krypa ner i min underbara säng och få några timmars sömn:)

god natt

Mamma älskar er mina små tjejer!

'slut*

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag kan, jag kan... ;-)