24 januari 2009

dagen kort och gott..

sitter och bara sitter i min soffa väntar på att flickorna ska vaknat så vi kan åka på våran mys middag med vännerna!

är grymt trött kom isäng lite efter tio igår och fick sova ända till lite innan nio, sedan har jag sovit närmare två timmar på soffan i em?? vad är det som e på gång?...

jag andas, jag känner, och jag lever mitt liv... har många goda vänner runt mig som finns och ställer upp dag som natt:) och så har jag ju min ny funne man då kaffe latte;) fast idag har han lyst med sin frånvaro? men ikväll dyker han säker upp så mörk och god och bara låter migg tillfredställas av hans goda doft;)

nehe nu ska jag ta blixten och åka till vännen och mysa några timmar! härligt!

hoppas ni får en härlig lördag kväll ni med kram på er!

*slut'

0 kommentarer: