29 januari 2009

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket

En smula hänsyn och lite omtanke betyder så mycket

Ja så sant som det är skrivet...
Har hört så mycket de senaste dagarna.. att jag nu faktiskt börjar tycka lite synd om vissa människor? Den ena som försöker överlägga mitt liv med sina ord? varför jag gjort som jag gjort varför det blivit som det blivit? men det va inget nytt egentligen.. bara att jag själv vet faktiskt hur jag mår och inte mår eller hur.. så bra som jag mått de senaste veckorna har jag inte gjort på länge.. så nej du jag mår inte dåligt.. sluta läs mellan raderna för där står det inget? utan läs orden och se det själv!

Den andra som jag själv tycker borde vara tyst och inte öppna munnen har gjort det igen.. men det är nästan så jag tycker synd om henne.. Ta vara på dina vänner istället för att prata en massa skit om dem så fort de inte är i samma rum eller inom tre meters avstånd? men någon gång kanske du oxå växer i skorna och inser vad som är viktigt i livet, vad man ska ta vara på, vad man ska vara rädd om, vad som aldrig kommer tillbaka? du blir inte bättre eller mer om tyckt om du pratar strunt om folk? det är nästan lite skrämande faktiskt.. hoppas bara att du själv en dag inser vad du gjort och att det blivit som det blivit e ditt eget fel? det kan du aldrig skylla på någon annan!

ja fast varför ska jag bry mig egentligen? det är ju inte mig de skadar i slutändan utan dem själva?...

ja jag mår iallafall rätt bra idag efter omständigheterna! ska försöka ta mig ut och få lite frisk luft och kanske en kopp kaffe hos en god vän eller syster!

Saknar mina älskade små flickor! fast veckorna går fort och det är tur det!

*slut'

1 kommentarer:

DeadUntilDark sa...

Jag tänkte på dig, men kl hann bli 10 innan jag gjorde det, haha ;P Hoppas du mår bra under omständigheterna iaf. Det ska bli spännande att "se" (iaf märka) resultatet sedan. Kram på dig och tack för senast!