26 januari 2009

hjärtat slår...

hjärtat bultar.. för mig och pojken vid min sida jag ser att vi är bevakade från många håll.. jag ska gör allt jag kan lilla barn för att hjälpa dig det är mina ord till denna pojk jag inte vet namnet på? denna pojk jag aldrig innan träffat.. jag ser människorna komma nära, jag ser deras blickar, jag ser att snar kommer det och för han bort... vi springer, vi kommer bort från dem en stund .. vi hittar ett ställe som de förhoppningsvis missar.. vi hukar oss jag kramar om pojken och säger bara du e tyst nu och låter mig hålla om dig ska du se att vi nog ska klara detta? ja svarar han .. det är bra blunda nu så känns allt bättre andas tyst och lugnt så är de snart förbi...

vad vill dessa människor denna pojk? vad har det för avsikten? varför vill de göra detta rädda gosse barn för ont? men jag ska göra allt som står i min makt för att hjälpa dig.. andas nu bara lugnt...

det är mina tankar innan jag vaknar upp i natt ur en dröm om en pojk jag aldrig träffat, en pojk så liten och rädd? vad kan detta betyda någon som vet?

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vet men du vill nog inte höra;) Kram