18 januari 2009

nedräkning...

Flickorna har kommit till mamma nu! total lycka! det är så underbart.. ni som inte träffat dem vet inte vad ni går miste om...

Min kärlek till mina barn tar över allt!

Japp ni vänner och bekanta och alla ni andra nu börjar nedräkningen... nedräkningen till något som jag pratat om länge och det vet ni som känner mig.. som om nio dagar görs operationen.. det kommer göra ont och jag kommer ha ont ett tag men det är helt klart värt det.. och det blev inte som jag trott men jag litar på min läkare att hon vet vad hon gör det är ju hennes jobb och hon vet förhoppningsvis vad som blir bäst för mig...

kvällen bjuder på godis mys i soffan med flickorna och film.. något jag längtat efter hela veckan försökte få Peter att inse att det va söndags i onsdags men han gick inte med på det tyvärr...

men nu är det här och det gäller att njuta!

ha en underbar kväll för det ska jag...

*slut*

0 kommentarer: