17 januari 2009

till er...

fick ett mail om vänskap i min inkorg idag...

och det stämde så bra..

vissa är här för att stanna en längre period vissa för alltid och vissa bara en kort stund, jag har många bekanta, några kompisar och riktiga vänner...

"När någon kommer in i ditt liv, är det oftast för att fylla ett behov du har uttryckt. De har kommit för att hjälpa dig genom en svårighet, för att ge dig vägledning och stöd. För att hjälpa dig fysiskt, känslomässigt och spirituellt."

Det sägs att kärleken är blind, men vänskapen är klarsynt. Tack för att du är en del av mitt liv, antingen det är för en period eller för resten av livet.

Vill bara tacka mina bekanta, kompisar och vänner.. ni som finns, ni som varit och ni som aldrig kommer igen... tacka er för allt ni gjort för allt ni inte gjort.. för det har gjort mig till den tjej (tant) jag blivit idag....

*slut*

1 kommentarer:

Anonym sa...

deep talk!!