12 februari 2009

Ja det är faktiskt så det är...`?

det är vitt och det är varmare och betydligt mycket trevligare med snö!
tycker om snö! tycker bra om snö!
kvällen har varit lika ro givande som alltid! älskar mina vänner!

men jag har lagt ner orkar inte re eller lägga energi på någon som inte är värd att lägga energi på? lägger hellre den på mina "riktiga" vänner:)

Har haft fin besök från Kalmar idag! det ni inte dåligt va? riktigt roligt va det med en trevlig prick!

Helgen ser ut att blir en bra helg i morgon blir de nog en film och lite mat.. lördagen ser ut att bjuda på något riktigt bra! och utan oskarstans !

Jag ler mina vänner!? och jag ler med själen, kroppen och mina sinnen.. jag känner mig lugn och harmonisk... jag e lugn, jag e glad, jag e lycklig, ja faktiskt.. jag e lycklig.. låter kanske lustigt men jag är verkligen det? Ja för att jag gör som jag vill, när jag vill, hur jag vill med vem jag vill hur mycket eller lite jag vill? ja för det är mitt liv bara mitt.. och det och mina barns liv är det ända som det läggs energi på...

Som sakt skit i andra och sköt dig själv? ett riktigt bra talesätt!:)
Men jag älskar er mina nära och kära iallafall!

*slut*

1 kommentarer:

Anonym sa...

hej hej satt å bloggade själv å hade inget att göra å börja söka på bloggar i O-hamn :) kul att läsa lite å hamnade in på din fin blogg å så söta tjejer du fått :)
Ser att ni separerat verkar som om du har de bra med å va själv:)
hoppas allt är bra med dej kul att halka in på din sida

kika gärna min www.misstessan82.blogg.se