04 februari 2009

min dag...

sitter med mina flickor och kollar på lille fot:) så underbart snälla och goa helt enkelt de bästa!, min förkylning e på väg att släppa hur skönt som helst! snart kommer det trevligt besök på kaffe:) Hade mycket trevlig besök igårkväll med:)



Annars rullar livet på i vanlig takt, kaffe med vännerna, mys med barnen.. vad mer kan man begära? jag är faktiskt glad och lycklig och nöjd med det jag har:) är inte alla som är lika lyckligt lottade som jag ..

idag fick de bli kaffe hemma först med Sandra! sedan uppe hos barnens farmor så snäll skulle hjälpa mig att få ordning på barnens säng kläder efter kräk sjukan...och nu har jag tillbringat en stund med att köra buss på toan! trodde verkligen jag skulle slippa den men icke! så nu vet ni hur min kväll kommer bli med!
hoppas eran blir bättre...

*slut*

0 kommentarer: