24 februari 2009

Storlekens betydelse?

Diskutionen om killar storlek är något som tydigen kommer på tal vad genomsnittet ska ligga på osv inget jag lagt på minnen ;) vet bara att i regel är den betydlig mycket större än vad som var tänkt från början...
ja ja nog om det men en blå val då? huuuur stor e inte den?

hmm.... något jag funderat på?... hmm.... hur ska jag få fram detta utan att låta för ... snuskig?... ja när blå valen kommer... är det då det vi lägger på våra mackor .. makrill?
för de kommer ju i stim?
tänkte på storleken deras spermier borde ju vara större med då?? eller ??

äch något jag bara kom och tänka på;)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha ja du vännen, på tal om blåval. Du har aldrig funderat på varför havsvattnet smakar salt då?!?

Anonym sa...

Haha jaadu, något att tänka på de där:) Knasigt ämne btw:P

Anonym sa...

Haha jaadu, något att tänka på de där:) Knasigt ämne btw:P

Anonym sa...

Hej! Ramlade in här då jag surfade runt på Mer-Trafik.Trevligt. Fin och bra blogg du har.Jag hinner inte läsa så mycket just nu och får väl återkomma? Välkommen till en titt hos mig. Ha det bra.

Carolina Johansson sa...

Huu sandra det har jag faktiskt inte tänkt på;) Persson.. finns många bra ämnen synd att det sällan dyker up hahah! Ronny du är välkommen tillbaka hur ofta du vill:)