27 april 2009

Ett par ord..

allt har en mening.. allt har sin tid.. ibland blir det inte som man tänkt.. eller försökt tänka att det ska bli.. (rörigt) Det jag menar är väl att, välja det som känns bra eller bäst.. jag tvekat, jag har lämnat, jag har gått, jag har kommit tillbaka för att gå igen... Varför? rädslan av att såra, rädslan av att acceptera, bjuda in och mötas...

Jag har sårat, jag har blivit sårad...
Men jag e lugn nu, tar det som det kommer och som det blir.. man lever en gång.. älska, hata, tyck om? varför inte njuta av det som är och blivit istället? Livet är för kort för att slösas bort..
för kort för att hata, för kort för bråk..

För att ha mig som vän, acceptera mig för mina val, brister, sne steg, fel sägningar, ta förändringen... och går inte det? nehe då får jag tacka för tiden som varit...

0 kommentarer: