23 april 2009

ont! aj..

känner mig trött.. inte så konstig efter min kväll/natt igår..
Nämnde ju att jag har haft lite ont i min magen.. va visst inte det jag trodde från början:(
Visade sig efter många timmar och läkare som ska klämma och känna lyssna och erbjuda ett finger på ett mindre trevligt ställe! men där gick de på en nit, och det gjorde jag klart för honom illa kvickt;)
livmodersinflamation (stavningen vet jag inte riktigt)va det visst, synd att man ska vara så envis ibland och tro sig veta lite mer än vad man egentligen gjorde .. ja vara lite för nochalant helt enkelt.. men tack vare vännen som kom på kaffe tvingade mig att inse att jag faktiskt hade för ont för att sitta hemma och " tro" sig veta vad fel låg... fick mig till läkaren... så har jag nu fått rätt behandling utan mina egna huskurer hahah... och hem fick jag åka efter mitt tjat, tröttnade nog efter 30 gångers frågningar om.. får jag åka hem nu? får jag åka hem nu? ;)

fick bli hemma idag fick inse mina begränsningar, men i morgon blir det jobb! sitta hemma och glo kan jag göra när jag blir äldre;) nä nu ska vi se om jag kan fixa lite käk...

älskar mammas flickor!
ja när jag ändå va och hämtade ut alla piller passade jag på att handla lite kläder till flickorna som jag varit och lämnat, hoppas de passar fröken Fanny "fin" hihi!

2 kommentarer:

Tess trött tokig morsa sa...

ajaj de lät itne så skönt

hoppas du piggarn till

Jilina sa...

oh shit! lät inget vidare alls det där. hoppas att det går över fort iallafall. huvva!!!