03 juni 2009

Lyssna och lyssna lite till..

Lyssnar på en helt otroligt bra låt.. den får mig att minnas, minnas stunder som varit skratt och tårar.. just nu rullar en och annan tår ner för kinden för att landa lite lätt på tröjan.. livet är allt bra orättvist ibland.. jag saknar! Det gör ont med..

Tro mig jag ler, jag har mina solglas och så mycket mer.. Den dagen kommer när jag ler helt inne från när jag slipper bära solglasen dygnet runt... ja när fasaden är äkta.... när jag är redo..


Kommer sakna dig,,

Men just nu saknar jag mig själv för mycket, jag saknar mig.. när jag en dag landat och hittat alla pinnar till mitt bo.. när den dagen kommer kanske framtiden ser lite annorlunda ut,..

framtiden är oviss men allt har en mening ja allt har en innebörd...

(Hoppas du en dag förstår mitt beslut, lika mycket som jag förstår ditt.)


sängen skriker på mig nu...

0 kommentarer: