07 augusti 2009

ännu en dag...

Hemma efter första arbetsveckan efter semestern.. nu är helgen här och allt vad det nu innebär.. det inne bär bland annat mys med mina allt, fira min minsta lilla syster i skaran som inom några dagar fyller 18, fest blir det med kulle jag tro...

livet är fullt av överraskningar inget blir som man tänk sig.. och ja ibland blir jag oxå riktigt trött på mig själv med.. men mig själv måste jag leva med och det är inte heller lätt... jag önskar jag kunde säga att ordnar sig allt allt någon gång kommer bli bra.. men tyvärr så måste jag erkänna att jag inte kan det.. jag har nog faktiskt gett upp innan jag orkar försöka kämpa, jag har saker jag måste kämpa med innan..

ja jag har lättare att ge upp än att försöka vinna kämpa för något...

men det är som att sluta röka.. du kan aldrig sluta om du verkligen inte vill det, eller för att någon annan vill det? det är ju faktiskt enbart upp till dig själv att hitta viljan och kraften till att sluta? och nej jag vill innerst inne inte sluta röka, jag orkar inte ta den diskutionen med mig själv.. tyvärr...

nog om det vanliga svamlet...

ska nu städa av lite duscha och bara ta det lugn..

trevlig helg på er...

0 kommentarer: