04 december 2009

Dagens vägledning---

Detta fick jag på min mail i morse...

Änglarna vill uppmärksamma dig på att du själv har valet att bygga upp och leva ditt liv i en positiv anda genom att se över dina tankar och tankemönster. Fyll din vardag med positiva tankar och handlingar så kommer ditt liv likaså att byggas upp och genera positivt, som kärlek, lycka och glädje. Du själv har valet när du väl är medveten om dina tankar. Tänk positivt!

det kanske inte alls är en så dum vägledning trots allt...

de senaste dagarna har varit lite upp och ner men hoppas nu på att min tur vänder och att livet ger mig det jag vill ha.. dagen har börjat bra iallfall, kaffe med bästaste Sandra, frukost med Fredde, ska ta apoteket under dagen... vill även att mitt löshår ska komma idag så jag kan få i det:) kvällen bjuder på god mat med underbara vänner bara en lugn fredag kväll känns behövligt:)

0 kommentarer: