29 december 2009

kväll...

brr.. idag är det kallt och jag funderar stark på att försöka byta jobb;) nej då men det är verkligen inget roligt alls att vandra runt ute i minusgrader och räkna rullar när min glasögon immar igen och pennan fryser .. ja ni förstår säker;)

kvällen igår blev inte som jag planerar men mycket trevligare faktiskt, blev poker spel i goda vännerslag och stor vinnaren Thomas tog hem vinsten:) men tyckte han såg lite svettig ut;)..

Sedan träffade jag någon jag inte sett på några år och han var precis som alltid, lika glad och precis lika mycket knasigheter som alltid...

Precis som innan finns det fortfarande många tankar som snurrar i huvudet, men snart är det ju ett nytt år med nya möjligheter..

Ett stjärnfall såg jag på natt himlen faktiskt och ja jag önskade mig något, men varför önska något som omöjligt kan slå i? för att någon gång tror man att turen faktiskt ska komma, fast man innerst inne vet....

0 kommentarer: