16 december 2009

Sömnen ute blev inatt många tankar och funderingar, blandade känslor...

Vet att ni vänner, kompisar, och bekanta och ni andra reagerat starkt på hur jag lever mitt liv idag.. vilka jag umgås med återupptagit kontakten med, ja jag vet att ni undrar och funderar och spekulerar.. man kommer till punker i livet som gör att man värderar om, tänker om och ja kanske gör saker man aldrig trodde man skulle göra, som glömma? förlåta? gå vidare...

Vi är vuxna människor allihop eller hur? så pass vuxna att vi väljer våran egen väg... ja jag vet kanske att jag varit väldigt enkel spårig och envis i mitt tyckande, men jag har tänkt om och finner faktiskt mer harmoni i mitt liv idag...

Lägger ingen onödig energi längre, orkar man prata sprida ryckten hitta på saker eller spekulera i andras liv, tycker jag man borde tänka om och oxå.. se det man har inte det man kunde haft...

och Ta hand om varandra upplys alla runt omkring dig att du bryr dig och finns dag som natt...
I morgon kan det vara försent... ett sms, ett hej, ett telefonsamtal, är större än inget....

Idag har jag alla de människorna jag vill ha runt omkring mig,, finns ingen jag saknar längre..

Älskar er mina vänner!

0 kommentarer: