06 januari 2010

livet som ett kort spel...


Lämnar det förflutna bakom mig, och många där ibland..


idag har vi varit i backen och försökt åka skidor? haha andra åket så gjorde jag en vurpa som hette duga haha måste sett för roligt ut men alla ben i kroppen är hela iallafall:)


blir en lugn kväll känner mig inte hundra bra vet inte vad det kan vara som spökar runt i kroppen och i knoppen:(


Mitt "nya" liv;) har än så länge utvecklat sig bra faktiskt, och ja vänner hon håller fast vid att det inte blir någon alkohol nu på ett bra tag, funkar inte måste tyvärr inse mina gränser.. men som alltid är hon inte svår när det gäller fest hon dyker upp med sin fanta i handen ler och bjuder lika mycket på sig själv;)


Livet är som ett kort spel, spelar man sina kort rätt, spelar på en säker hand så löser sig allt till de bästa, om man chansar på någon mindre bra hand har man faktiskt bra sig själv att skylla att man förlorar allt... har själv spelat på osäkra kort många gånger, men har tänkt om, hon kommer bara satsa på bra kort i fortsättningen, de där halv kassa händerna lägger hon ner direkt;)
som Pumba säger lämna ditt bakomflutna framför dig!
*ler* lite faktiskt, håller tummarna på att turen vänder snart...


0 kommentarer: