03 januari 2010

lugn start..

Året har börjat väldigt lugnt med sköna hemma kvällar en road tripp tur och retur Stockholm och även en tripp till Kalmar.

jag har förtillfället många tankar och känslor inom mig, men de får stanna där, det ska lämnas kvar i förra året.. har en känsla att även detta året kommer bli ett tufft år med både motgångar och medgångar, skratt och tårar.. men detta året ska misstagen försöka att undvikas, jag har bestämt mig för att leva i det jag har inte det jag kunde haft eller fått...

Kan erkänna att hon många gånger fokuserat på fel saker i en situation, men försöker lära mig att se det som är rätt... kan öppna sina blå lite mer och inte vara så blond och blå ögd? försöka se allt från en annan vinkel... prioriera de saker och människor som faktiskt betyder något...

Nyår stängdes många dörrar och fler dörrar lär nog stängas under det kommande året,....

Men en sak önskar jag mig.. en sak.. sedan är jag nöjd...

0 kommentarer: