21 januari 2010

tänker på er...

Hon säger alltid att jag pratar i gåtor, min vän.. men hon vet och förstår vad orden säger...

livet är så orättvist, en annan som inte fått kämpa, inte fått känna den där längtan som de känner eller som hon känner och har känt en längre tid...det är i sådana här situationer man inser att det man tar för givet, det man tror att alla människor kan få, som är en sådan självklarhet,.. men livet är orättvist ibland och för grymt mot vissa,.. hade jag kunnat hjälpa dig min vän hade jag gjort de.. du är så mycket starkare än vad jag är, du har så mycket kämpar anda som många andra inte har.. Den dagen kommer min vän tro mig jag känner de på mig..

ta hand om livet, ta verkligen inget för givet.. allt är inte en självklarhet... de som är självklart för dig behöver inte vara det för någon annan...

Men du vännen, jag håller tummar och tår...

0 kommentarer: