05 februari 2010

Vad skönt det är när man inser.. kommer fram till en lösning..
Härligt! som en klok tjej sa de där människorna som tar så mycket onödig energi, ta bort dem Carro, radera de är inte värda det.. och de är sant..

En annan vän brukar säga att hon är kall? kanske jag är i många situationer, men de finns känslor där inne med, men inte ska man gråta över spild mjölk, de kan man ju alltid fixa en ny av;)..

Brukar tänka mina tårar är guld värda så varför ödsla dem på något helt onödigt, .. varför slösa dem på något som ändå bara kommer hamna bland dammet på hyllan...

Men jag delade med mig av mina tårar i veckan, till en familj som förlorat något som verkligen har en stor betydelse, till en familj som fått och kommer genom lida en enormt stor sorg..
Till en familj som förlorat något som de aldrig kommer få tillbaka ...


Var rädd om dina tårar, att förlora en vän, en ägo del, en kärlek kan kännas hårt.. men de är något som du alltid kan finna någon annanstans...

0 kommentarer: