25 mars 2010

fick mina prov svar.. och nej nu insåg läkaren att de inte var en man i mitt liv som saknades utan lite annat smått och gått i kroppen, kommer få bli sprutnarkoman nu i några veckor sedan är man förhoppningsvis back on track igen!..

har ett problem med att vandra i sömnen lite nu med, rätt otäckt egentligen jag menar vilken normal människa och ja jag räknar mig själv som normal... ger sig upp mitt i natt och tar en godis och sedan äter upp halva och lägger den på nattduksbordet? eller vaknar upp att du varit uppe och hämtat läsk? eller ger sig ut i enbart trosor mitt i natten i främmande land?

ja så om ni ser en förvirrad tjej i pyjamas ute mitt i natten( ja nu är de pyjamas på!) bli inte rädda.. är bara jag som tar mig en "nypa" frisk luft;)
Förhoppningsvis släpper detta lilla problem när kroppen är återställd...


får skaffa mig en hund som håller mig sällskap om nätterna och som biter mig om jag ger mig ut haha... nej ni nu nassa sängen får vi se om denna natten bjuder på något spännande?

puss!

0 kommentarer: