11 mars 2010

För mig ett stort ?

jag har precis kommit hem efter en promenad, lite kaffe och lite prat med trevliga människor!

Jag börjar bli lite orolig om jag ska vara ärlig.. ibland, när jag kommer hem har de suttit blommor på min dörr, fina blommor men alltid utan avsändare...? har väl inte tänkt allt för mycket på de men visst har man funderat ibland... men ikväll satt de inga blommor, utan ett medelande?
texten nedan.. och som vanligt utan avsändare?

(Du känner inte mig! Jag dömer inte dig! Du betyder mycket för mig. Du är intressant när jag ser dig. Du har sårat mig . Jag är ärlig men får bara skäll. Varför känna så mycket när du kanske inte fattat tycke. Jag har fattat tycke för dig. Förlåt men på någon sätt är du speciell för mig. Borde strunta i dig och låta dig gå. Du är så svår att förstå sig på. Tro vad du vill min vän. Så ska jag försöka glömma dig sen. För nu är det svårt att lämna dig. Men ska försöka släcka elden inom mig, okej?!)

kanske är dåligt av mig att lägga ut här, men nu börjar jag bli lite orolig?....

1 kommentarer:

malin sa...

men oj.. visst fint att någon är fäst vid dig. men verkar som personene har span på dig eftersom de sitter på din dörr när du är borta. och ärligt så tycker jag nog det meddelandet visar lite av besatthet.. lite skrämmande