21 april 2010

skit dag!

Idag har vi en dag som kanske inte började så jäkla bra! har den känslan att den kommer gå i samma tecken hela dagen...

Vaknade, La ett kik ut genom mina allt för skitiga fönster och insåg att de snöat i natt!? jag menar hallå vad är detta? tänkte för mig själv detta var ju verkligen trevligt, letade som en tok efter mitt minuten kort men icke då! måste till banken fixa ett nytt måste ha de till helgens aktiviteter ju:(...

Kommer ut till bilen inser att jag måste verkligen pumpa däcken igen! gahh tänker positiva tankar Carro sommar däcken ligger ju iallafall i bilen redo för att läggas på nu bara:)

Meen tror ni as helvetet till bil vill starta då eller!? Fy fan vad trött jag blir.. Blir att ringa ex-et så snäll som Peter är så kommer han runt och jag får låna hans bil till jobbet:) Ja jag får tvätta han bil som tack ikväll...

Väl framme på Jobbet ja men tjenna! då har magget förvandlats till Oskarshamns nya simhall! de är vatten överallt!...

Vad tror ni jag har för förutsättningar resten av dagen klockan är ju bara 8!

Hade jag fått hoppa denna dagen hade jag gärna gjort de!

Men jag ser fram mot helgen som kommer tillbringas med hela härjligan! ute på öppet vatten!!
Med härj-gänget kan inget gå fel... eller haha!

hepp trevlig onsdag på er!

0 kommentarer: