21 maj 2010

Får jag ge upp nu?.. snälla..

Tar mig en helg utan några måsten,,.. hon är ensam lever sitt liv precis som hon vill.. inte ska man väl då behöva ta hänsyn till de som varit eller de som kommer... nej det funkar ju faktiskt inte riktigt så...

Är man vänner accepteras ju i regel allt man gör eller hur? vännerna finns där dag som natt..

It´s over! I have given upp..

Sooolen skiner och de får mig att längta till sommaren, tror denna sommaren kan bli en sommar av den bästa.. Jag ska iallafall njuta av solen, vännerna och flickorna.. detta är en sommar som jag större delen kommer tillbringa med mina små tjejer.. det ska bli våran tid..

I natt ca kl halv 4 när sängen fortfarande såg precis lika oskön och kall ut insåg jag en sak.. detta funkar inte, jag måste leva för mig och ingen annan.. jag är jag ingen annan och kommer aldrig bli..


Helgen är här och allt vad de innebär.. packa, dax att ge sig av och lämna oskis för en super helg i goda vänners lag puss och hej!



It´s over.. Dörren är stäng och låst från insidan.. de försvann med vågen som kom och tog med de ut till havs och att hitta min tår i havet är tekniskt sett helt omöjligt...och gör du de igen är du inte dålig.... it`s over....

0 kommentarer: