31 juli 2008

Hej hopp!

Allt bra med er? här flyter de på jätte bra eller haha jobbet gick åt skogen i onsdags skulle nog legt kvar i sängen den dagen haha börjde så bra att jag och krille skulle sköta magasinet va ;) så carro va chef haha! men vi kom inte ens in för ingen av oss hade nyckel så in till kontoret fixa nyckel.. sedan in larma av och sätter krille i last bilen som ska gå till okab och sedan öppnar jag porten men de hände nått på vägen va så den åkte ner nästan två meter så då tänkte jag smart som jag e då ;) jag åker ut och kollar om han kommer under med lastbilen så han intekör ner porten:) men tror ni inte jag själv drar in i porten med trucken!! jo då så de blev inte billigt för hamnen de:( ja ja ingen person kom till skada de är ju de bästa:) men men lite stress efter de blev ju lite fel i min planering .. sedan dyker de upp en lastbil som ska lossas med någt skit som vi i regel inte har hos oss?? ja ja slänger av de lite snabbt fixat nu ska jag ta tag ui rullarna och kommer då på att aj tåget kommer halv 12 och de kommer inte in eftersom porten e sönder in till verkstan och hittar några snälla gubbar som hjälper mig med att fixa de.. sedan kommer krille tillbaka med en massa pall.. ja ja kbara att köra av dem ja men då välter jag väl en pall!!! hu! inget vill som jag vill denna dag så jag håller mig i från maskiner resten av dagen i stället kändes bäst så.... och idag har de flytit på super bra kört min lastbil och bara tagit de lugnt lärt mig att fakturera och plocka ut lite saker till saft osv super kul trivs kalas på jobbet:) och i morgon e man "chef" igen hu! att de vågar släppa mig på de igen hahah... så de va lite om jobbat.. sedan har de blivit massa mys med mina små tjejer om kvällarna sedan när de har somnat så pös jag igår ner till M-ås och umgicks och pratade med vänner Carp helt underbar tjej ni vet! och ikväll blev de massa kaffe hos mysan och lite blarr och skratt:) hemma fungerar de bra som sakt vi e bra vänner och pratar och hjälps åt:) verkligen super skönt! .. men ni hinnaer jag inte klottra mera så vi hörs!
kärlek till mina Barn!

*slut*

0 kommentarer: