05 augusti 2008

för driver tiden...

sitter och fördriver tiden lite nu ska ta en tripp till M.ås och träffa vännerna och fira en speciell person! grattis på födelsedagen! annars e de rätt lugn helgen var de lite mys med barnen i de tråkiga vädret! och så blev de öland en sväng me .. Super trevligt! och nu är jag ledig i tre dagar elle5r 5 med helgen så skööönt känns som om de behövs faktiskt jag och mina små tjejer ska njuta av ledigheten och hitta på bus! och torsdag ska jag träffa styrelsen för hyresgästföreningen till den nya lyan..har börjat packa och re lite ialla saker men fy de är ju inte lite även om vi bestämt att peter får behålla rubbet! men alla papper och saker som försäkringar osv?? ja ja någon gång blir man väl klar får jag hoppas... så som sakt hinner inte kluddra mer nu ska slänga på barnen lite nya kläder och åka! så vi hörs.

*slut*

0 kommentarer: